Föreningen

Ullareds Sportskytteklubb bildades 1970 och är en ideell idrottsförening i Ullared som bedriver luftgevärsskytte 10 meter inomhus för alla åldrar från september till mars.

Vår lokal

Föreningens skyttelokal hittar du i källaren en trappa ner på baksidan av Panduro på Göran Karlssons väg. Där har vi 10 banor med de senaste elektroniska skjuttavlorna från MegaLink samt ett uppehållsrum där man kan sitta och titta på livevisning medans skyttarna skjuter.

Hitta till oss

Börja med skytte

Skytte är en rolig och utmanande sport för alla oavsett ålder och fysiska förutsättningar. Läs vidare för mer information om sporten och hur du börjar.

Skjuttider

Vår säsong sträcker sig från september fram till och med mars varje år. Under skjuttider kan du se vilka dagar och tider vi har aktiviter.

Nyheter

Missa inte att läsa vad som händer i föreningen just nu! Under fliken nyheter hittar du nyhetsinlägg och viktig information angående föreningen.

Stöd vår förening!